woensdag 28 oktober 2009

Lichamelijke en geestelijke gesteldheid


De laatste tijd krijg ik nogal veel verzoeken om naast alle avonturen en verhalen ook eens gewoon te vertel hoe het geestelijk en lichamelijk met me gaat.

Nou, om eerlijk te zijn gaat het niet goed met me. Ik lijd aan ernstige besluitloosheid, ik kan me niet concentreren en wordt constant afgeleid. Het is onmogelijk om langer dan tien seconden mij op een onderwerp te concentreren voordat ik weer afgeleid wordt. Ik kan niet helder denken laat staan handelen. Ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet wat ik moet laten, weet niet wanneer te spreken of wanneer te zwijgen. Constant spelen verschillende scenario’s door mijn hoofd waarbij het lastig is om de zes dubbellevens uit elkaar te houden.

Lichamelijk gezien is mijn toestand wellicht in een nog deplorabele staat. 6 nekwervels zijn verdraaid en ook mijn knieën en heupen hebben last van verdraaiingen. De spieren van mijn onderkaak zijn verstijfd en mijn tong ligt als een droge lap leer in mijn mond. Volgens mij heb ik een ernstige vorm van staar en zijn mijn ogen bloeddoorlopen. Hoewel ik zeer weinig slaap heb ik daar in het geheel geen last van.

De reden voor dit alles is veel eenvoudiger dan het hierboven beschreven medische rapport: de klachten zijn te wijten aan een overschot aan vrouwelijk schoon waardoor normaal functioneren van zowel lichaam als geest ernstig wordt ontregeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten