donderdag 17 september 2009

wazige mededeling

Ik zal het maar gelijk zeggen: ik ben verliefd! Ik spreek deze woorden nog een keer uit om er zeker van te zijn dat iedereen het goed heeft gelezen: ik ben verliefd!

Ik ken haar inmiddels door en door. Elk karaktertrekje dat verborgen blijft voor anderen ken ik en herken ik uit duizenden. Ze staat altijd voor me klaar en is, net als ik, een tikje eigenwijs. Ze is een doorzetter, nuchter, nergens bang voor maar vol met emoties als het er op aan komt. Ze slaat zich zonder enige moeite door alle problemen en met een lieve glimlach. Over lief gesproken, wat is ze lief voor me!

Ze is misschien niet de knapste, niet de slankste en ook is ze al een klein beetje op leeftijd toch houd ik onvoorwaardelijk van haar. We hebben zo ontzettend veel gemeen. Ze houdt van reizen, ze daagt me daarin zelfs uit en zoveel als zij gereisd heeft zijn er maar weinig. Misschien wel het mooiste aan haar is dat ze uniek is. Ik houd er van om haar aan te raken, te strelen en haar lief te hebben. Ja, ik hou gewoon van mijn Nissan Bluebird uit 1990.

2 opmerkingen:

  1. Ik wist het.. Ik hoop dat deze intense liefde nog lang voort mag duren!! Dat ze je nog op vele onbekende paden mag brengen.. En dat niemand haar van je afneemt.

    De oorlog tussen mij en de Citroen Saxo is redelijk bekoeld, het is nu een haat/liefde relatie. De ene keer is het liefde, de andere keer intense haat..

    Maar op dit moment gaat er niets boven Avensis, nu ik deze tot mijn volste beschikking heb (tot maandag), en jij jou liefste niet meer met mij kan delen...

    Take care bro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Jona!

    Wat een goed bericht! Fijn dat je daar iemand hebt die altijd voor je klaar staat! (Ik wist niet dat jij zo kon zwijmelen...)
    Hoe issie verder? Lukt het met de studie?
    Hier alles onder ok!

    Grtjs Irma

    BeantwoordenVerwijderen