maandag 19 oktober 2009

Volgograd update deel 3

Wat is er de afgelopen tijd allemaal voorgevallen? Een kort overzicht.

-Ik ben gevraagd om een les te gaan geven. Als buitenlander die ook Russische klassen volgt schijn ik bijzonder interessant te zijn. Door de lerares is mij gevraagd om een les voor te bereiden over de Europese Unie, in het Engels, dat dan weer wel.

-De bezoeken aan Russische dorpen gaan gewoon door. Afgelopen weekend naar een dorp geweest waar ik de eer/ het genoegen heb mogen smaken om de niet zo fantastische zelfgestookte sprititus te proberen. Overigens was deze spiritus gekocht (5 liter) van een lokale politie agent waarbij maar weer eens blijkt dat de politie in Rusland blijkt geeft op de hoogte te zijn van de sociale noden die heersen onder de bevolking.

-In mijn kamer was er een overstroming. Gelukkig in de badkamer maar het euvel zat op de 5e verdieping. Dit betekend dat het probleem 2 verdiepingen boven mij is begonnen! Ook handig is dat het water via de verlichting naar beneden droop. Probleem is verholpen, naar het schijnt maar voor hoelang weet niemand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten